Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý…

Simon Sinek: Kdo neumí komunikovat, nemůže být lídrem

Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí. Dobrému lídrovi proto…

Francouzi získali právo na nerušené volno

Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-mailu, což však vede ke…

Je sebevražda k smíchu?

Základní výrazy v obličeji jsou stejné po celém světě. Lidé s různými kulturními kořeny však…

Prokrastinace – módní pojem, nebo hrozba?

V poslední době často slýcháme pojem prokrastinace. Co si však pod tímto pojmem představit? A je to…

5 kroků ke splnění (téměř) každého cíle

Začátek roku je tradičním obdobím předsevzetí a vytyčování nových cílů. Mnozí lidé však také…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné:…

Nejčtenější články na Management News v roce 2016

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci, obchodní strategie, rozvoj týmů…

Důvěryhodnost není jen o tom, že nelžete…

Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás motivuje o smyslu, kterému…

Výpis 19091917 z celkem 6671