Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí manažeři si přitom…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové možnosti je chvályhodná,…
Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také nevadilo... To, když vám šéf…
Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský potenciál, který však málokdy…
Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje nové kroky a iniciativy. I…
Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a autor populárních knih o…
Web management.about.com se zamyslel nad nejzásadnějšími otázkami v každém byznysu. Tohle je…