Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním…
K telemarketingu a k prodeji přes telefon se váže celá řada negativních předsudků, především co se…
Nechcete úplně odradit potenciální zákazníky, ztratit přízeň těch stávajících nebo vzbudit nevoli u…
Žádný vnitřní etický kompas nebude vašim zaměstnancům nikdy zcela stačit. Mají-li si být vždy jisti…
Příznivce Dana Arielyho a jeho knih Jak drahé je zdarma (nakladatelství Práh, 2008), Jak drahá je…
Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci nebo se pravidelně…
Manažer musí často přijímat těžká rozhodnutí. Kterou politiku nebo iniciativu prosazovat? Byl by…
Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci nebo se pravidelně…
Váš šéf nebude rád, když delegujete vlastní práci směrem vzhůru nebo když se ukáže, že občas…