Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Můžete předvídat vůdcovská selhání?

Čas od času se setkáváme s profesionálními selháními vedoucích představitelů firem, která bychom od…

Jak říkat obtížné věci

Sdělovat obtížné věci, ať už soukromě, nebo širšímu publiku, nen&…

Jak říci „ne“

Říci nadřízeným, že nemůžete přijmout další odpovědnost nebo…

Odpovědná práce začíná u jasných očekávání

Zajištění odpovědnosti zaměstnance za jeho roli v organizaci a týmu patř&…

Jak ocenit zaměstnance call center?

Práce operátorů call center je velice namáhavá a stresujíc&…

První kroky v nové manažerské roli

Noví manažeři si na jednu stranu říkají, že jim nastávají dobr&…

Kdy nejezdit na dovolenou

Dovolená je v namáhavé manažerské práci velmi důležitá.…

Naslouchat jako profesionál

Schopnost naslouchat druhým patří ke klíčovým předpokladům úspě&…

Emočně inteligentní strategie

V dnešní době již nestačí, aby strategie byly jen logické a…

Výpis 40964104 z celkem 6636