Články z oblasti vzdělávání a poradenství

USA: Dva z pěti zaměstnanců pracují na dálku

Více než 37 procent pracujících Američanů vykonává svou práci alespoň jednou měsíčně z domova.…

Chcete mít efektivní tým? Sledujte delfíny

Mnohé inspirace pro efektivní týmové chování můžeme nalézt v přírodě. Ukázkovým příkladem jsou…

6 kroků k řízení změn

Při zavádění změn je třeba mít na paměti určité klíčové věci: - Vytvořte vizi. Vaše vize by měla…

Řeč zaměstnanců se naučíte jen mezi nimi

Chcete-li efektivně motivovat, měli byste umět mluvit srozumitelně. Mluvit řečí zaměstnanců znamená…

Pozor na ego při rozhodování

Manažerské rozhodování by se nemělo řídit jen egem. Každý vůdce by si proto měl položit několik…

Umění konstruktivní kritiky

Kritika na pracoviště patří, měla by však být konstruktivní. Jak na to? - Vybírejte správná slova.…

Jak správně řídit emoce při rozhodování

Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený tlak v současné době ji…

Nejbohatší Američané 2009

Americký časopis Forbes sestavil aktuální žebříček nejbohatších Američanů. Vítězem se již po…

Pozor na telefonický loket

Cítíte bolest, brnění nebo strnulost v rukou a předloktí? Pak můžete mít tzv. telefonický loket.…

Výpis 43214329 z celkem 6635