Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak si udržet produktivitu při fúzi firem?

Spojování více firem v jednu s sebou nese řadu problémů, včetně klesající produktivity zaměstnanců.…

Tisíc a jeden způsob, jak se vyhnout řešení výkonnostních problémů

Řízení zaměstnanců se špatnou výkonností patří mezi nejnáročnější vůdcovské úkoly. Dobří vůdcové…

5 překážek týmové spolupráce

Týmovému úspěchu často stojí v cestě zbytečné překážky. Jak tedy efektivně vést tým a nenarážet?…

Jak se připravit na pracovní oběd

Pracovní oběd je událost, při níž je kromě řešení obchodních záležitostí třeba ovládat také umění…

5 zlatých pravidel týmové spolupráce

V každé organizaci bez ohledu na velikost musejí různí lidé s různými zkušenostmi být schopni…

Když budovat kontakty, tak s jasným cílem

Budování profesionálních kontaktů je důležitou součástí kariéry. Než se však vypravíte na…

Sedm kroků k úspěšnému zapojení zaměstnanců

Znají zaměstnanci vaše jméno? Vědí, proč existuje vaše organizace? Pokud si na tyto otázky odpovíte…

Vánoční plánování (nejen) pro nové manažery

Vánoce mohou být stresující pro všechny, zejména však pro manažery, kteří si teprve zvykají na svou…

Peter Drucker o leadershipu

Může nám Peter Drucker, označovaný za otce moderního managementu, říci něco o tématu leadershipu?…

Výpis 43214329 z celkem 6673