Jedna z definic úspěšného prodeje zní: Prodej je umění vytvářet touhu v mysli kupujícího a…
V období, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, se schopnost vyjednávání stává stále…
Podpora nadšení pro práci znamená pro vůdce hledání smyslu a důležitosti nejprve ve vlastní…
Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery, kteří jsou upřímní v…
V ekonomicky úspěšných časech je snadné motivovat zaměstnance penězi, byť krátkodobě. V době recese…
Obchodní vůdcové vědí, že neustále dochází ke změnám, kterým je třeba se přizpůsobovat. Poslední…
Řízení změn může být obtížné bez ohledu na typ změny, která se v organizaci odehrává. Studie…
V dnešní době potřebují zaměstnanci šéfy, kteří je nasměrují k úspěchu ve všech krocích a pomohou…
Vzhled je pro úspěšné vůdce stejně důležitý jako jejich přístup. Tvrdí to alespoň vědci z britské…