Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Motivace týmu zákaznických služeb

Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity…

Specifika "krizového" řízení zaměstnanců na částečné úvazky

Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším…

Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?

Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu.…

Nemluvte příliš, nemáte-li o čem

Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy. Příliš mnoho mluvení - a…

Není třeba být superženou

Výzkumy zposlední doby ukazují, že ženy se sekonomickou krizí vyrovnávají hůře než muži. Vykazují…

7 tipů pro složité rozhovory

Existují různé typy rozhovorů, kterých se vůdcové obávají - ty, vnichž musejí přinášet špatné…

5 tipů pro kreativnější zaměstnance

I jeden dobrý nápad může firmě pomoci vzkvétat. Je proto třeba podporovat kreativitu zaměstnanců.…

Desatero produktivních porad

1. Přicházejte připravení. I krátký čas věnovaný přípravě vám ušetří mnoho problémů.2. Uvědomte si,…

Doba si žádá inteligentní optimismus

Globální oteplování, nedostatek vody, terorismus, selhávající systém zdravotní péče, války po celém…

Výpis 45014509 z celkem 6672