Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity…
Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším…
Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu.…
Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy. Příliš mnoho mluvení - a…
Výzkumy zposlední doby ukazují, že ženy se sekonomickou krizí vyrovnávají hůře než muži. Vykazují…
Existují různé typy rozhovorů, kterých se vůdcové obávají - ty, vnichž musejí přinášet špatné…
I jeden dobrý nápad může firmě pomoci vzkvétat. Je proto třeba podporovat kreativitu zaměstnanců.…
1. Přicházejte připravení. I krátký čas věnovaný přípravě vám ušetří mnoho problémů.2. Uvědomte si,…
Globální oteplování, nedostatek vody, terorismus, selhávající systém zdravotní péče, války po celém…