Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Naučte své zaměstnance chovat se zdvořile

Rozvíjení firemní kultury, která obsahuje běžnou zdvořilost, je důležité pro vytvoření pozitivního…

Oblečte se pro pracovní úspěch

V průběhu devadesátých let se ve světě rozšířil trend méně formálního odívání do zaměstnání. Nějakou…

Vyjednávací desatero Martina Jahna

Přestože se to někomu nemusí líbit, vyjednávání patří k…

Firmy se budou muset naučit využívat starší zaměstnance

Evropa v roce 2050 – na jednoho pracujícího připadá jeden důchodce.…

Zvládejte pracovní schůzky s přehledem

Aby pracovní schůzka dopadla na jedničku, držte se několika základních pravidel:- Před sjednáním…

Prázdniny dětí mají vliv na produktivitu

V čase dětských prázdnin nastává nestandardní situace, kdy děti potřebují více pozornosti a péče. V…

Žebříčku nejlépe placených manažerů vládnou Francouzi

Podle žebříčku společnosti Board-Ex, který zveřejnil magazín Fortune, v Evropě…

John Kotter: Co jsem se naučil o změnách

Profesor John Kotter z Harvard Business School je předním odborníkem na vůdcovství a změny. Mimo…

Nadřízený, který se vyhýbá konfliktu, vytváří pekelné pracovní prostředí

Asi nikdo nechce cholerického a tyranizujícího nadřízeného. Co ale takhle druhý extrém šéf, který…

Výpis 49965004 z celkem 6667