Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii jednoho z nejvlivnějších…
Zjištění amerických univerzitních výzkumů dokonce ukazují, že přílišná asertivita je u obchodních…
Především na Moravě se v posledních letech rychle rozvíjí tzv. vinařská turistika. Lidé se vydávají…
Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…
Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být…
Umění představit se ve společnosti a zavést konverzaci je pro někoho přirozené. Většina lidí se však…
Úspěšnost obchodníků závisí na tom, jak si dokáží organizovat svůj čas. Vyplývá to z výzkumu…
Co jsou firemní dárky a proč vlastně firmy investují do dárků pro své zaměstnance a partnery? Dárky…
Pokud chcete úspěšně ocenit své nejlepší zaměstnance zajímavým cestovním pobytem, musíte jim…