Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…
Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být…
Umění představit se ve společnosti a zavést konverzaci je pro někoho přirozené. Většina lidí se však…
Úspěšnost obchodníků závisí na tom, jak si dokáží organizovat svůj čas. Vyplývá to z výzkumu…
Co jsou firemní dárky a proč vlastně firmy investují do dárků pro své zaměstnance a partnery? Dárky…
Pokud chcete úspěšně ocenit své nejlepší zaměstnance zajímavým cestovním pobytem, musíte jim…
Zakladatelé firem většinou v určité fázi předávají svou ředitelskou odpovědnost vybranému zkušenému…
Trocha přípravy může změnit vaše neefektivní a nudné porady v užitečné nástroje. Článek přináší…
Vyjednávání představuje stále běžnější součást života efektivních manažerů, říkají profesoři James…