Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Interní komunikací k angažovanější pracovní síle

Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a…

Důvěra základem komunikace

Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být…

Čtyři fáze komunikace a budování vztahů

Umění představit se ve společnosti a zavést konverzaci je pro někoho přirozené. Většina lidí se však…

Time management klíčem k úspěšným obchodům

Úspěšnost obchodníků závisí na tom, jak si dokáží organizovat svůj čas. Vyplývá to z výzkumu…

Firemní dárky

Co jsou firemní dárky a proč vlastně firmy investují do dárků pro své zaměstnance a partnery? Dárky…

Chcete motivovat formou zájezdu? Pozor, aby odměna nebyla trestem

Pokud chcete úspěšně ocenit své nejlepší zaměstnance zajímavým cestovním pobytem, musíte jim…

Když zakladatel musí jít

Zakladatelé firem většinou v určité fázi předávají svou ředitelskou odpovědnost vybranému zkušenému…

Má vaše porada smysl?

Trocha přípravy může změnit vaše neefektivní a nudné porady v užitečné nástroje. Článek přináší…

Tři dimenze vyjednávání

Vyjednávání představuje stále běžnější součást života efektivních manažerů, říkají profesoři James…

Výpis 52935301 z celkem 6707