Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se zavděčit (nejen) koncem roku všem zaměstnancům?

Podle známého rčení je těžké se zavděčit vždy a všem. Obchodní zkušenost ale praví, že dárkové…

Je důležité vážit si starších zaměstnanců

Firmy mohou získat náborem a udržovánímzralých pracovníků nad 55 let, namísto toho, aby na stárnoucí…

Manažerská rétorika

Zvládnutí zásad komunikace je nezbytnou součástí manažerské práce. V USA nebo Británii je proto…

Každodenní vůdcovský chléb: motivy, prostředky a příležitosti

Přestaňte myslet na strategické výhody a naučte se milovat každodenní interakce se zaměstnanci.…

Kritické vůdcovské dovednosti - 2. část

Vůdcům by nemělo chybět osm základních dovedností. Tyto dovednosti určilo americké Centrum pro…

Proč šéfové odcházejí?

Všichni zaměstnanci žijí v prostředí, kde jednoho dne mohou narazit na nepříjemné kolegy, nereálné…

Čtyři pasti obchodní vážnosti

Past touhy po záhadnostiTechnické termíny jsou prázdnými kaloriemi obchodní komunikace. Týká se to…

Úspěch a prohry jdou ruku v ruce

Je nutné prohrávat, abychom uspěli? Podle statistik jedna z každých x firem krachuje. Čísla jsou to…

Pět tipů pro minimalizaci konfliktů před Vánoci

Svátky jsou pro řadu lidí velkým vzrušením, ale i obdobím zvýšených očekávání, stresu, šílenství a…

Výpis 54015409 z celkem 6664