Tradiční metody vytyčování cílů radí vybrat si cíl a naplánovat, jak jej dosáhnout v co nejkratším…
Šťastní a spokojení zaměstnanci mají pozitivní vliv na podnikové příjmy a zisky. Toto velmi…
Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez…
Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování kontaktů. Oslavy nabízejí…
Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb…
Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při pracovním pohovoru,…
Pro řečníka je velmi důležité využít co nejlépe přípravný čas, aby předvedl působivou prezentaci.…
Pokud se manažeři chtějí po dovolené vrátit do práce a mít prázdnou e-mailovou schránku, měli by si…
Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už se poprvé potkává s…