Nejeden zaměstnaný člověk má problémy splánováním času a sjeho efektivním využitím. Každý má na čas…
Vobtížných ekonomických časech mají firmy tendenci propouštět při prvních náznacích problémů. To ale…
Každá firma chce od svých zaměstnanců, aby pracovali chytřeji, nikoli tvrději. To souvisí slepším…
Každý zažije někdy krizové období. Nejen vosobním životě, ale i vpráci. I když se to zdá jako těžká…
Manažeři reklamy a marketingu dávají na svých pracovištích zelenou surfování po Internetu v pracovní…
Britští majitelé malých firem pracují více než 50 hodin týdně. Ukázal to výzkum finanční instituce…
Byznys dnes všude čelí řadě nových výzev. Je proto třeba silného vůdcovství. Pro dlouhodobý úspěch…
Matky-podnikatelky se snaží vychovávat děti a zvládat i firmu a bývají obvykle velmi vytížené. Měly…
Aby zaměstnanci přinášeli firmě jen ty nejlepší výsledky, měli by jejich nadřízení vědět, jak je…