V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají toto sdílení usnadnit:…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené nebezpečí skrývající se v každém…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel,…
Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co…
Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu a vědu. Nyní je jeho…
Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého…
Úspěch v práci nemusí jít nutně ruku v ruce s nedostatkem času a zanedbáváním osobního života. Kdo…
Sdílené vedení je protikladem k tradičnímu stylu typu nařizuj a zkontroluj, v němž velení a autorita…