Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nepracujte více, ale chytřeji. Co to ale vlastně znamená v praxi?

V odborných a osobně-rozvojových textech často můžeme číst, že abyste dosáhli vyšší produktivity a…

Rozšiřujete svůj tým? Máme pro vás pět věcí, které nesmíte opomenout

Pokud dostanete možnost rozšířit svůj tým, je to zpravidla dobrá zpráva. Znamená to, že se vám jako…

Proč není na škodu, když mají vaši podřízení občas čas se „poflakovat“

Ideální pracovník pracuje efektivně a neustále. A nebo ne? V dnešním článku si ukážeme, že pokud své…

Pět nejčastějších chyb při vedení lidí na dálku

Covidová zkušenost dala vzniknout novému fenoménu – práci na dálku. Tu dnes využívá nesčetněkrát…

Začněte si konečně nastavovat cíle tak, abyste jich skutečně dosahovali

Pokud jste si někdy četli jakékoliv tipy ohledně produktivity, kariérního úspěchu a plánování práce,…

Jak efektivně vyřešit jakýkoliv problém: Univerzální návod krok po kroku

Řešení každodenních i dlouhodobých problémů je alfou a omegou manažerské profese. Dobrý manažer se…

Delegování práce: Dovednost, která je nutná, ale málokdo jí umí správně

Delegování práce, tedy předávání práce podřízeným nebo kolegům. Zní to jako banální věc. Jako něco,…

David Lesch, AV MEDIA: Z neúspěchu si vždy můžeme odnést něco cenného

V moderním světě, kde se klade důraz na růst a úspěch, je třeba si uvědomit, že dosažení…

Sedm tipů, jak mít svůj čas a produktivitu pod kontrolou

Práce víceméně každého člověka sestává z části z rutinních, skoro až automatických úkolů, a z …

Výpis 4654 z celkem 1646