Hodnoty patří mezi slova, které manažeři slyší nejčastěji: pozitivní hodnoty, negativní hodnoty,…
Důvěra je podle významné americké socioložky Karen Stephersonové základním pilířem podnikové…
Na konci devadesátých let minulého století se v Austrálii uskutečnilo několik významných změn v…
Emocionální inteligenci je v dnešní době v rámci manažerských programů a strategií přikládána stále…
Jako speciální služba vrcholovému vedení ČP, a.s. byl na podzim roku 1997 vyprojektován individuální…
Předvídáním a popisem pracovního chování manažerů se ve světě zabývají firmy již přes třicet let.…
Společnost Siemens podporuje rozvoj svých vedoucích pracovníků v mezinárodní síti poboček…
Ačkoli si to málokdy uvědomujeme, hraje řeč těla v mezilidské komunikaci větší roli, než bychom…
Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí určit, kdo má potřebné…