Osobní setkání představuje již celá tisíciletí prostředek vzájemné komunikace mezi lidmi, budování…
Šéf pracoviště by se měl při přebírání svého místa řídit určitými zásadami. Nejprve by měl pochopit,…
Je možné, že naslouchání je vůbec nejtěžší činnost, kterou v…
Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném…
Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit pozornosti a zdvořilosti.…
Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před šesti lety.V roce 1995 se…
Vedoucí pracovníci dnes čelí různým, často protichůdným požadavkům na to, jak má jejich podnik…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl vedení a rodinný život…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit…