Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Manažer a vyjednavač v jednom: Tipy, jak se naučit efektivně vyjednávat

Jednou z měkkých dovedností, které musí umět každý úspěšný manažer ovládat, je schopnost…

Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí,…

Pět komunikačních faulů, kterých se nesmíte dopustit při zavádění změny

Zavádění změn sebou vždy přináší určité „porodní bolesti“ a nevyhnutelnou averzi ze strany lidí,…

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes…

Nedaří se vám vybudovat úspěšnou osobní značku? Zde jsou čtyři možné důvody

Vybudování úspěšné a atraktivní osobní značky vám zajistí úspěch nejenom v osobním životě, ale…

Pět tipů pro manažery, jak být zdravě asertivní

Schopnost rychle se rozhodovat, odhodlání „tlačit“ svůj tým dopředu nebo ochota vydobýt u vyššího…

Stoický klid: Jak udržet emoce na uzdě, když se konverzace vyostří

Týmový manažer by měl jít ostatním příkladem a měl by si umět udržet chladnou hlavu i ve vyostřených…

Proč musí manažeři umět dobře naslouchat – a jak na to

Jednou z nejdůležitějších komunikačních dovedností týmových manažerů je schopnost naslouchat.…

Tipy, jak „polidštit“ práci ve vašem týmu

Aby byli zaměstnanci v práci spokojení a produktivní, musí se cítit dobře. A musí vědět, že je…

Výpis 19 z celkem 2143