Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nejčastější chyby, které dělají manažeři při komunikaci s podřízenými

Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným…

Jak komunikovat s podřízenými, když si firma prochází krizí

Nejisté ekonomické výhledy, inflace, rostoucí ceny energií. To vše jsou témata, která se v…

Umění přesvědčovat: 5 tipů, jak docílit, aby druhý člověk změnil názor

Manažer musí být tak trochu psycholog. Musí mít skvělé vyjednávací schopnosti a musí umět své okolí…

Poznejte z řeči těla, že se vás někdo snaží obelhat

Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer musí jednat se svými…

Sedm zásad efektivní manažerské komunikace

Jedním ze základních kamenů efektivního leadershipu je komunikace. Každý úspěšný manažer, který chce…

Jak působit jako manažer lidsky (ale neztratit nic ze své autority)

Základem úspěšného leadershipu je vzájemná důvěra mezi vámi (manažerem) a podřízenými. Ti vám ale…

5 tipů, jak být oblíbený o svých podřízených (a neztratit nic ze své autority)

Který manažer by nechtěl, aby jeho podřízení před svým přáteli říkali: „Mám skvělého šéfa“?…

Šest tipů, jak pomocí řeči těla vyzařovat sebedůvěru

Existuje celá řada efektivních manažerských stylů. Někdo dovede skvěle komunikovat s podřízenými,…

Jak z pozice manažera řešit krizovou situaci ve čtyřech krocích

Skutečné kvality manažera se ukáží ve chvíli, kdy tým čelí krizové nebo nejisté situaci. V takové…

Výpis 118126 z celkem 2146