Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Aktivní naslouchání: Co to je a jak v něm mohu excelovat?

Pojem „aktivní naslouchání“ jste už pravděpodobně někdy slyšeli. Možná jste ho někdy četli nebo…

4 výrazy, které musíte přestat používat při komunikaci s podřízenými

Jednu věc lze říct dvaceti různými způsoby. A často to není obsah zprávy, ale právě její forma a…

5 výrazů, které nesmí chybět ve slovníku inspirativního manažera

Kvalita komunikace a schopnost inspirovat své podřízené hrají zcela zásadní roli ve vztahu…

10 poznatků o řeči těla, které využijete v každodenní komunikaci

Mezilidská komunikace se z větší části odehrává na neverbální úrovni. Řeč těla sice vnímáme z velké…

Klíčem k super efektivní organizaci jsou dobré vztahy a kvalitní procesy

Každá firma občas narazí na své limity a to může vést k demotivaci, ztrátě energie a chuti posouvat…

Čtyři smrtelné hříchy manažerské komunikace s týmem

Komunikace je alfou i omegou efektivního fungování jakéhokoliv týmu a vynikající interní komunikace…

Jak v rámci vašeho týmu nastavit kvalitní a efektivní komunikaci

Komunikace hraje klíčovou roli v produktivitě a úspěchu celého týmu. A modelem a strůjcem komunikace…

Manažerské vyjednávání – hlavní zásady pro dosažení udržitelných dohod v mezích etiky

Vyjednávání je velice složitá disciplína. Pro dosažení našich cílů je důležité budovat nejen dobré…

Jak ihned vzbudit sympatie u vašeho okolí

Sympatičtí lidé mají mnohem větší šanci, že budou v práci úspěšnější a že se z nich stanou uznávaní…

Výpis 154162 z celkem 2146