Šálek kávy může být účinným manažerským nástrojem. Prosté pozvání druhého člověka na kávu vám totiž…
Činit si nárok na zásluhy za vše dobré, co se stane, a svalovat vinu na ostatní. To byl desetiletí…
Každý podnikavý člověk ví, jak důležitá je schopnost budování kontaktů. Neznamená to však, že musí…
Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví…
Elektronická pošta rychle přebírá místo nejpreferovanějšího obchodního nástroje. I když si většina…
Páry pracující spolu mají některé specifické výhody a čelí několika vážným nevýhodám. Nan Langowitz,…
Představte si, že jednáte o prodloužení smlouvy se společností, která byla po léta vaším spokojeným…
Významní manažeři a zástupci středních firem se setkali na zámku Štiřín u Prahy, kde si vzájemně…
Každý konzultant by dokázal vyjmenovat mnoho způsobů, jak zmařit obchod. Většina chyb přitom nastává…