Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat.…

Jak by se měl manažer správně vzdělávat?

Vedoucí pracovníci se podobně jako řada lidí, kteří vykonávají zcela jiné povolání musejí vzdělávat…

Vytvořme kulturu pro sdílení znalostí

Firemní kultura by kromě komunikace v obecném slova smyslu měla vytvářet a garantovat i podmínky pro…

Zaměstnancům změny nevadí, ale...

Změny v podnicích probíhaly, probíhají a budou nepochybně probíhat i v budoucnosti. Řízení…

Dobrým vůdcem snadno a rychle

Mnoho firem zná tu situaci: mají ve svém personálu výborného vůdce, který však zatím má jen málo…

Sedm výhod malých firem a skupin

Velikost firmy již dávno nezáleží na pouhém počtu jejích zaměstnanců. Stejně je tomu i s velikostí…

Zkušení zaměstnanci předávají znalosti mladším

Vládní úřady v USA se obávají, že by v důsledku masových odchodů zaměstnanců do důchodu mohlo dojít…

Jednoduchý model pro vytvoření energického týmu

Týmová spolupráce musí být efektivní. Jednotliví členové týmu proto musí disponovat nejen dobrou…

I negativní zpětná vazba může dobře posloužit

Dobří manažeři vědí, že zpětná vazba hraje v motivaci a dalším rozvoji zaměstnanců velkou roli.…

Výpis 19361944 z celkem 2147