Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou být nástroji psychického…
Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak vybudování kultury,…
Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina…
Dobré zprávy se šíří rychle, špatné ještě rychleji. Dokud mají zaměstnanci ústa, aby moli mluvit a…
Co odlišuje společnost jako preferovaného zaměstnavatele od ostatních? A jak se na tuto úroveň může…
Jak silný je váš entuziasmus, hrdost a nadšení? Nemusíte mít velkou emoční inteligenci, abyste…
Ve Spojených státech se kvapem blíží den voleb a soupeření se rozproudilo natolik, že jindy normálně…
Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží jen jako na zdroj ztráty…
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…