Co myslíte liší se nějak muži a ženy v tom, zda přijmou první nabídnutou mzdu v nové práci, nebo se…
V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České republice je 40 % firem…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc ještě introvert, neměli…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými, dynamickými, které lépe…
Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají své systémy managementu…