Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jsou genderové rozdíly ve skutečnosti mocenské?

Co myslíte liší se nějak muži a ženy v tom, zda přijmou první nabídnutou mzdu v nové práci, nebo se…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…

Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České republice je 40 % firem…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…

Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl

Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc ještě introvert, neměli…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace (1/2)

Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými, dynamickými, které lépe…

Úloha řízení lidských zdrojů ve standardu ISO 9001:2015

Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají své systémy managementu…

Výpis 955963 z celkem 3855