Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Efektivní manažer vidí "křehké signály"

Základem úspěšného řízení je v dnešním rychle se měnícím obchodním prostředí schopnost zachytit…

Co charakterizuje špatně organizované obchodní jednání

Podle průzkumu americké Opinion Research se při jednáních často toleruje řada nešvarů. Co byste ale…

Jak správně přijmout omluvu

Umíte správně přijmout omluvu od svého podřízeného? Pro zaměstnance, kteří udělali chybu, je velmi…

Udělejte si test, jaký máte vztah k zaměstnancům

Vztah zaměstnance a manažera by měl být spojen pupeční šňůrou, aby všechno fungovalo všem ku…

Nepsaná pravidla vedoucí funkce

Nepsaná pravidla mohou pro různé lidi znamenat různé věci. Článek přináší rady manažerům, jak…

Jak přežít firemní party?

Pro mnohé je představa firemní párty tak trochu noční můrou a to nejen kvůli potenciálním faux pas.…

Konfliktům na pracovišti lze předcházet

Prosazování hodnot spolu s proveditelným plánem, jak tyto přiblížit zaměstnancům, nestačí. Je…

Vyšla zajímavá kniha pro manažery

Třicet důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své manažery je titul knihy Bruce L. Katchera a Adama…

Spokojený personál se nerovná spokojenému zákazníkovi

Mnoho manažerů věří teorii, že pokud je spokojený zaměstnanec, je spokojený i…

Výpis 21072115 z celkem 3865