Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických…

Co zaměstnanec, to mobilní telefon

Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se vám užívání mobilních…

Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly…

Důvěřuj, ale prověřuj

Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada…

Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii, byla by to pravděpodobně…

10 důvodů k odchodu

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu.…

Emoční ignorace

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které…

Jak zacházet s dlužníky

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají elektronický senzor, který…

Využijte okurkové sezóny

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost…

Výpis 26472655 z celkem 3859