Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel,…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a výborných výsledků, cítíte v její…
Sdílení znalostí je velmi těžké monitorovat, natož odměňovat či měřit. Složité je to pak zejména…
Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z…
Osamostatnění určité části mateřské společnosti je často diskutovaným tématem. Manažeři ho…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že jde o řešení obtížného…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v…
Článek je shrnutím knihy Soaring With The Phoenix, která je příručkou receptů pro ty společnosti a…
Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních technologiích musí být marketing…