Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak získat důvěru on-line zákazníka

Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného…

Jak vést svého vedoucího aneb Management naruby

To, aby řadoví zaměstnanci určitým způsobem vedli své vedoucí je pro společnost stejně podstatné…

Výkonný ředitel je mrtev, ať žije výkonný ředitel!

V Americe byla nedávno provedena studie, která se zaměřila na výkonné ředitele 2500 největších…

Osobní rozvoj a spokojenost jsou zdrojem produktivity

Obchodování je směsicí inspirace, lidí, financí, cílů, logistiky, strategie, trhů, stresu... Jednou…

Jak zlepšit podnikový intranet

Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále…

Program podnikových změn aneb Od slov k činům

V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o…

Překonání podnikové krize - začněte hned

Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11. září, energetická krize v…

Boj s byrokracií nikdy nekončí

Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a kontrola) převáží nad…

Vést, nebo řídit?

V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak roli řídící, tak své…

Výpis 33493357 z celkem 3850