Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Správa znalostí pro začátečníky 4: Jak fungují online komunity?

Lidé mají přirozenou potřebu komunikovat a vytvářet vztahy. Z této potřeby vychází koncept online…

Manažer není jen velitel

Úkolem vůdců je lidem nejenom velet, ale také je učit, budovat jejich sebedůvěru a vybízet je k…

Ten, který přežil

Článek je postaven na paralele mezi reality show Survivor (Přeživší) a skutečným světem obchodu.…

Jak připravit strategickou plánovací poradu

Strategické plánovací setkání či porada je příležitostí, kdy mohou manažeři přednést svoje návrhy a…

Instant Messaging coby efektivní nástroj pro podnikání

Okamžité posílání zpráv neboli Instant Messaging v sobě spojuje bezprostřednost a rychlost…

Jaká je vlastně hodnota portálů pro spolupráci?

Ačkoli na trhu s informačními technologiemi se toho moc neděje, rozhodně to neplatí o podnikových…

Jaký je rozdíl mezi týmem a pracovní skupinou?

Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak…

Organizovaným intranetem k vyšší produktivitě práce

Zastaralé a špatně organizované informace poskytované intranetem (Internetem, LAN, WAN) frustrují…

Správa znalostí pro začátečníky 3: Znalosti? Co to vlastně je?

Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní společnosti. Důležitý již…

Výpis 33853393 z celkem 3850