Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jaký je rozdíl mezi týmem a pracovní skupinou?

Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak…

Organizovaným intranetem k vyšší produktivitě práce

Zastaralé a špatně organizované informace poskytované intranetem (Internetem, LAN, WAN) frustrují…

Správa znalostí pro začátečníky 3: Znalosti? Co to vlastně je?

Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní společnosti. Důležitý již…

Mea culpa, mea maxima culpa

Platy špičkových manažerů se dnes často pohybují na úrovni odměn profesionálních vrcholových…

Manažerem od včerejška aneb První den v legii

Jste čerstvě povýšení manažeři? Srdečná gratulace! Jak se vám to stalo? Přišlo to ze dne na den,…

Dobří manažeři propouštějí až nakonec

Četné studie prováděné během posledního desetiletí ukázaly, že propouštění je pouze krátkodobým…

Tři základní manažerské styly

Literatura o managementu popisuje řadu stylů řízení a vedení, například asertivní, autokratický,…

Správa znalostí pro začátečníky 2 - Manažerem znalostí snadno a rychle

Znalosti můžeme definovat jako spojení informací se zkušenostmi, intelektuální kapitál. Jejich…

Networking - jak dosáhnout úspěchu díky dobrým vztahům

Networking, neboli navazování kontaktů, je důležitý ve všech oborech, ale v multimediálním průmyslu…

Výpis 33943402 z celkem 3853