Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…

Víte, co chcete?

Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…

Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru

Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí na šéfovo pozvání na…

Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních…

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí celou řadu užitečných rad,…

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli…

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních technologií, kteří jej navíc…

Znalostní audit - cesta z pekla

Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa znalostí má mnoho podob…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z neúspěšnosti systémů nemůže…

Výpis 34483456 z celkem 3852