Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Lidé se ne vždy těší do práce. Příčiny mohou být různé, ale pravdou je, že pozitivní atmosféra a…

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

V řadě firem se schyluje k výpovědím. Týkají se lidí, kteří nastoupili v jednom z tradičních…

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Abyste byli manažeři na svých místech, musíte být dobří vplnění úkolů, řízení lidí a vytváření…

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než dnes. Při hodnocení minulého…

Respekt je záruka dobrého manažera

Každý manažer by měl se svými zaměstnanci jednat s respektem a důstojností. Mnoho zaměstnanců však…

Rozhodněte o tom, zda u vás budou zaměstnanci spokojení

Mezi základní prvky pro uspokojení zaměstnance patří kompenzace, příležitost, uznání a prostředí.…

Jak jednat se zlobivými zaměstnanci

Zaměstnanci často pracují za cílem povýšení a zlepšení svého platu. Někdo ale dře jako kůň a…

IT odborníků v Česku přibývá

Nejvíce počítačových expertů v poměru k celkovému počtu zaměstnanců má mezi novými členy Evropské…

Naučte se redukovat nejistotu nových zaměstnanců

Když zaměstnanec nastoupí do nového zaměstnání, nejprveposlouchá a učí se základní věci, čím déle…

Výpis 577585 z celkem 1229