Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Důvtipné umění chvály

Umění chválit není to samé jako věda, jak chválit. Věda je totiž snadnější. Spočívá v tom, že…

Připravte se pečlivě na rozhovor s uchazečem o zaměstnání

Pečlivě se připravit na rozhovor suchazečem o zaměstnání vyžaduje důkladné studium a analýzu,…

Středně velké firmy slaví úspěch v bitvě o IT talenty

Středně velké firmy potřebují přilákat a udržet technický talent, nemají ale tak hluboké kapsy jako…

Odměňování zaměstnanců nebude nikdy úplně spravedlivé

Při odměňování zaměstnanců je důležitý profesionální přístup zaměstnavatelů. Většina lidí touží po…

Jak správně přijmout omluvu

Umíte správně přijmout omluvu od svého podřízeného? Pro zaměstnance, kteří udělali chybu, je velmi…

Nepsaná pravidla vedoucí funkce

Nepsaná pravidla mohou pro různé lidi znamenat různé věci. Článek přináší rady manažerům, jak…

Spokojený personál se nerovná spokojenému zákazníkovi

Mnoho manažerů věří teorii, že pokud je spokojený zaměstnanec, je spokojený i…

Manažer musí umět číst mezi řádky

Úkolem manažerů je především podněcovat komunikaci mezi členy týmu a vést je i ke komunikaci s ním…

Čeští dělníci v Rakousku pracovat nechtějí

Rakousko, které Čechům svůj pracovní trh zatím uzavírá, prožilo…

Výpis 604612 z celkem 1228