Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dobrý marketing chce dobrý příběh

Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi vzdělání nebo pracovním…

Jak na nerozhodné zákazníky

Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají všechny důvody k nákupu…

Základem úspěšné prezentace je příprava

Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek přináší několik tipů, které…

Proč obchody selhávají?

Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce selhaly. Vyzvěte je, aby…

Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na tom alespoň 57 % vyšších…

Recese v Evropě skončila

Podle aktuálních údajů Eurostatu se ekonomika Evropské unie i eurozóny vymanila z recese. HDP v EU…

Máte žíznivé zákazníky?

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to, můžete dovést koně k vodě,…

Nebojte se požádat o reference

Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat. Šíření ústní reklamy totiž…

Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že ekonomika, demografická…

Výpis 10361044 z celkem 1898