Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme…

Někdo umí, někdo neumí

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum.…

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…

Kdo pere Jacku Welchovi špinavé ponožky?

Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch nejvyšších představitelů velkých…

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…

Zástupci managementu firem se dopouštějí těch největších podvodů

Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud unmanaged risk (Podvod…

Nečtěte to

V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění…

Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…

Výpis 18011809 z celkem 1897