Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Inteligentnější e-komerce

Před pár lety vznikal jeden webový obchod za druhým přicházely na internet bez jakékoliv obchodní…

Multimediální zprávy - jen nafouklá bublina?

Zisky společností vyrábějících mobilní telefony rapidně klesají, a proto není divu, že tyto firmy…

Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…

Víte, co chcete?

Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…

Konec e-businessových platforem

Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné sumy do platforem pro…

Optimalizace CRM pomocí mobilních zařízení

Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu. Firmy už pochopily, že aby…

Co se děje na poli e-komerce?

Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O její existenci a pevném…

Výpis 16121620 z celkem 1785