Před pár lety vznikal jeden webový obchod za druhým přicházely na internet bez jakékoliv obchodní…
Zisky společností vyrábějících mobilní telefony rapidně klesají, a proto není divu, že tyto firmy…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…
Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…
Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné sumy do platforem pro…
Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu. Firmy už pochopily, že aby…
Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O její existenci a pevném…