Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Prodávat po Internetu není jednoduché

S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové…

Zázraky moderních technologií

Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být nezbytné. Do jisté míry lze však…

Podniková továrna na informace

Neustále roste potřeba zdokonalení a integrace podpory rozhodování ve firmě. Organizace potřebují…

Internet zatím nesplňuje naděje do něj vkládané

Kde jsou ty časy, kdy jsme od Internetu očekávali rychlé stahování hudby, videa a další služby. V…

Co chtějí internetoví zákazníci

Obliba obchodování na Internetu neustále roste. Zákazníci si rychle zvykají na novou formu…

Chraňte svá data před zneužitím

V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového uživatele. Ať totiž…

Plánování podnikových portálů

Asi před rokem byl proveden výzkum, který měl zodpovědět otázku, jaké aplikace se dají rychle…

Výpis 559567 z celkem 667