Jako uživatelé sociální sítě LinkedIn jste se již pravděpodobně setkali s lidmi, kteří své profily…
Výstupní pohovory patří mezi silné strategické nástroje pro sběr zpětné vazby o firemní kultuře a…
Řada firemních náborářů spolupracuje s externími personálními agenturami a poradci. Jak si ale…
Využívání moderních technologií v náboru se přesouvá od zveřejňování inzerátů na webových stránkách…
LinkedIn spustil novou funkcionalitu s názvem Endorsements, jejímž cílem je usnadnit uživatelům…
Majitelé malých a začínajících firem mají tendenci přijímat zaměstnance, kteří uvažují podobně jako…
Často slyšíme a čteme o tom, co bychom měli dělat. Náboráři se například dozvídají, jak by měli…
Devět zemí Evropské unie včetně České republiky spojilo své síly v boji proti zavedení povinných…
Telefonický pohovor s uchazeči o zaměstnání, tzv. pre-screening, patří k základním náborářským…