Umění pokládat otázky je jednou z klíčových podmínek pro efektivní komunikaci. Jejich kvalita přímo…
Po roce 1989 do českých podniků začaly proudit zahraniční investice a s nimi přišli i zahraniční…
Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových studií z oblasti…
Mnoho pracovních problémů tkví v komunikaci a jednání. Jak spolu mohou co nejlépe vycházet lidé na…
Článek přibližuje mimo jiné názory viceprezidenta jedné z konzultantských firem, která využívá svých…
Talentu zaměstnanců je třeba si vážit a těžit z něho, jinými slovy jej řídit. To ukázal nedávný…
Článek je shrnutím jedné z anket prováděných mezi zaměstnanci. Shrnuje 10 nejhorších chyb, které…
Skandály firem Enron a WorldCom se především dotkly zaměstnanců a investorů.…
Přijímací pohovor má vždy tentýž cíl, probíhat však může různě. V zájmu každého uchazeče o…