Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se postavit k trapným situacím na pracovišti?

Každý jistě zažil v práci nepříjemné momenty, kdy jste řekli něco, čeho jste v zápětí litovali.…

Jak jednat s problémovými kolegy

Konflikty mezi kolegy jsou přirozené. Když máte problémového kolegu, těžko jej změníte, můžete se…

Chcete chatovat? Několik tipů pro IM (instant messaging) v práci

IM kdysi tabu voblasti obchodní komunikace pomalu získává širší akceptaci jako efektivní a rychlý…

Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu…

Jak přijímat kritiku a kritizovat

Pokud vás někdo kritizuje, držte se následujících doporučení.1. Potlačte jakékoliv nutkání bránit se…

Komunikace v obtížných časech

Ve složitých obdobích nemusíte mít strach, že byste komunikovali příliš mnoho. Právě naopak.…

Tři kroky k lepšímu naslouchání

Umění komunikace je zásadní pro poskytování služeb zákazníkům, spolupráci s dodavateli, vyjednávání…

Víte, co si o vás myslí ředitel firmy?

Asi byste byli překvapeni, kdybyste věděli, co si o vás myslí ředitel firmy. Více méně mají za to,…

Neobtěžujete mobilem své okolí?

Spojení na mobilu 24 hodin denně krade řadě lidí soukromí. Jiní se o něj připravují sami nevhodnými…

Výpis 415423 z celkem 796