Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umění omluvy

Dobrý vůdce ví, kdy se má omluvit. V Japonsku například firmy najímají na veřejné omlouvání…

Pro lepší svět i práci

Jednadvacátému století je teprve pár let a už se jeví jako doba sobeckosti, podezřívání,…

Abyste se o svátcích nedivili

Svátky často ochromují provoz firem. Řada zaměstnanců totiž ztrácí při plánování svátečních událostí…

Nějaké připomínky?

Pečlivě vytvořený program zaměstnaneckých připomínek může pozitivně ovlivnit chod firem díky…

Chcete si snad stěžovat?

Jestliže konflikt nemůže vyřešit nadřízený, pracovník může problém řešit prostřednictvím postupu…

Udržte si zaměstnance v zákaznickém středisku

Fluktuace pracovních sil v zákaznických střediscích je dlouhodobým problémem. Operátoři zákaznických…

Na jaká slova si dát pozor?

To, co říkáte, může ovlivnit podvědomé předpoklady vašich posluchačů. Studie psycholožky Ellen…

Buďte zticha, teď mluvím já!

V posledním hodnocení výkonnosti našel David sdělení od manažera, že někdy působí na skupinových…

Mluvíte se mnou?

Spolehlivou slepou konverzační otázkou, kterou všichni stále používáme, je: Jak se ti vede? Ve…

Výpis 613621 z celkem 796