Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí udělat. Když však máme…
Každodenní život přináší mnoho složitých situací sám o sobě, a proto bychom si jej neměli zbytečně…
1. Tvrdě pracujte na něčem nepodstatném Věnujte většinu svého pracovního času aktivitám, které mají…
Time management je především o rozhodování, co dělat a co nedělat. Na to je však nutné naučit se…
Způsoby, jimiž se sami připravujeme o drahocenný čas, si často ani neuvědomujeme. Server…
Většina manažerů hledá stále nové způsoby, jak ušetřit čas, aby mohli plnit své stále náročnější…
Odkládání povinností patří k věčným bojům osobního i pracovního života. I ten nejdisciplinovanější…
Chceme-li řídit svůj čas, musíme umět řídit sami sebe. Znamená to především neplést si…
Efektivní využití času v týmu je klíčovým předpokladem společného úspěchu. Manažer týmu by proto měl…