Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika prvních vteřin jednání. Až…
Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se na spolupráci. Teď…
Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient konkrétní námitky, dotazy…
Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a nejpřirozenější pro…
Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní výsledky. Obecně se dá říci,…
Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se…
Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat vaši obchodní prezentaci,…
K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí…