Články z oblasti vzdělávání a poradenství

10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby přišli s nápady, jak lze…

Využijte v zákaznickém servisu prvky hry

Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se na kvalitě komunikace se…

Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou ze zákazníků, kteří danou…

Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu

Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales Force, která je jednou z …

Nové objevy v behaviorální ekonomii

Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních, sociálních, či kognitivních…

Jak těžit ze stížností zákazníků

I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se stále mnoho lidí spoléhá na…

Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika rutinních aktivit, které, když…

Emoční vnímání zákazníků

Každý prodejce si jistě uvědomuje, že rozumová argumentace není to jediné, co rozhoduje o úspěšnosti…

Zásady vedoucího zákaznického servisu

Vedoucí zákaznického servisu, v angličtině CCO (Chief Customer Officer), je osoba zodpovědná za…

Výpis 316324 z celkem 459