Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zajímavé závěry nové studie. Umělá inteligence v retailu stále čelí nedůvěře zákazníků, důvodů je několik

Nová studie Despite Satisfying Advice, Consumer AI Distrust Persists od výzkumného týmu Global…

Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl…

5 způsobů, jak zvýšit loajalitu zákazníků

Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…

Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?

Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží…

Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem?

Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž nejste úplně ztotožněni.…

Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí…

Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…

7 taktik, jak na virtuální prodej

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes call centra. Dá se…

Výpis 19 z celkem 65