Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních příspěvků přidat…

Jak udržet pozornost čtenáře

Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat zprávy? Přijde vám to jako…

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti Qubit, která 3 roky…

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že reklamní podpora Facebookové…

5 rad pro snazší práci na Google+

Už víte, že máte být na Google+. Je to dobré pro SEO, pro nové kontakty a obchodní příležitosti a…

E-mail dokáže víc než sociální sítě. Jak je to možné?

Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte. Nicméně pokud jde o ROI,…

Recept na titulek, na který čtenáři nejčastěji klikají

V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak napsat perfektní titulek,…

Jak více zaangažovat fanoušky

Pokud byste prošli profily svých fanoušků, zřejmě zjistíte, že se jim líbí desítky či stovky dalších…

Výpis 271279 z celkem 989