Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak motivovat obchodníky (4/5): Uznání pro každého, kdo je přínosný

Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je potřeba jim hrát na ego a…

Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si,…

Tohle vás mrzet nemusí: Za co byste se nikdy neměli omlouvat

Za určité věci není třeba se omlouvat a vlastně bychom se za ně neměli omlouvat nikdy. Přesto to…

I agenti FBI potřebují emoční inteligenci

Snad žádný z agentů FBI by nahlas nemluvil o emoční inteligenci. Nicméně dvě základní součásti…

Je příprava strategie naivní a marná činnost?

Někteří lidé tvrdí, že strategie dnes už není potřeba. Byznys však bez strategie nikdy nemůže využít…

Odmítnutí nemusí být hrubé ani nepříjemné

Jedno ze základních pravidel asertivity říká, že pokud s něčím nesouhlasíme nebo něco nechceme, máme…

Znáte své zákazníky? Na co se ptát, abyste zjistili jejch přání

Na univerzitách ve Spojeném království studuje téměř 90 000 studentů z Číny. Někteří z nich utratí…

Vyhýbáte se chybám? Děláte chybu

To, jak přemýšlíme o výzvách, které máme před sebou, zásadně ovlivní náš konečný výkon. Zkuste si…

Jak motivovat obchodníky (3/5): Inspirace pro mladou generaci

Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než…

Výpis 22152223 z celkem 6672