Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět tipů, jak připravit ambiciózní, ale realistický plán pro váš tým

Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…

Umění vyjednávat: Několik tipů pro manažery

Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s obchodními partnery, s&…

Tři vlastnosti, které musí mít každý úspěšný manažer

Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto zůstávají některé…

Potřebujete ukončit konverzaci a odejít? 5 tipů, jak to udělat s grácií

Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou…

Několik jednoduchých kroků, kterými můžete podřízeným pomoct vyvážit osobní a pracovní život

„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…

Jak se stát skvělým manažerem v pěti krocích

Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem? Manažerských stylů je nespočet a…

Pomozte podřízeným využít svůj potenciál na maximum – tak, že jim budete naslouchat

Dobře fungující tým většinou sestává z různorodých (a často vysloveně protichůdných) osobností, z…

Jak si vytvořit nový návyk v pěti krocích

Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit svůj život, ale nedaří se…

Stali jste se manažerem nefunkčního obchodního týmu? Tři tipy, jak jej „opravit“

Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní…

Výpis 244252 z celkem 6659