Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…
Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s obchodními partnery, s&…
Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto zůstávají některé…
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou…
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…
Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem? Manažerských stylů je nespočet a…
Dobře fungující tým většinou sestává z různorodých (a často vysloveně protichůdných) osobností, z…
Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit svůj život, ale nedaří se…
Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní…