Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Návyky, díky kterým se vyhnete vyhoření

Pracovní vyhoření. Strašák nejen řadových pracovníků, ale i týmových manažerů. Jak se vyhoření…

Jak na vedení firmy v digitální době

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…

„Ghostworking“: Proč mnoho pracovníků práci často pouze předstírá

Možná je to jenom „trendy“ výraz pro něco, co se dělo vždycky. Anebo je to skutečně fenomén dnešní…

Čtyři signály, že nejste dobrý vedoucí

Nikdo si nepřeje být špatný vedoucí. Ale každý manažer by měl mít i určitou míru sebereflexe a měl…

Pět chyb, kterým se musí každý manažer vyhnout

Chcete být skutečně inspirujícím a efektivním lídrem, kterého jeho podřízení uznávají a který dovede…

4 důvody, proč si i v plném kalendáři najít čas na individuální schůzky s podřízenými

Manažeři bývají velmi zaneprázdnění lidé. Mají hodně povinností a musí odpovídat na hodně dotazů.…

Tři specifika mladé generace pracovníků, které musí jejich manažeři znát

Generace Z začíná masivně nastupovat na trh práce. I když není možné zcela generalizovat, tak…

Deset fází změny: Jak změny probíhají na týmové nebo firemní úrovni

Změna, ať už na individuální, týmové nebo institucionální úrovni, pokaždé přináší určitá rizika a…

4 tipy, jak se coby manažer vyhnout vyhoření

Chronická únava, nezájem o dění v práci nebo vyšší nemocnost. I tak se může projevit syndrom…

Výpis 19 z celkem 6631