Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři zdravé návyky, které vám ulehčí práci z domova

Pracujete z domova, ať už dobrovolně, ze zdravotních důvodů nebo na základě směrnice zaměstnavatele?…

Jak vypadá efektivní time management – a jak ho naučit své podřízené

Time management, tedy efektivní organizace času a práce, je klíčovou dovedností pracovníků v…

Jak konečně dosáhnout svých cílů, ať už v kariéře nebo v osobním životě

Každý bychom měli někam směřovat a každý bychom měli o něco usilovat. Ať už je vaše definice…

Šestibodový manuál, jak rychle vyřešit jakýkoliv problém

Rychlé rozhodování a systematické a efektivní řešení problémů – to jsou zcela klíčové vlastnosti…

Dostáváte každý den přes 70 e-mailů? Tipy, jak je roztřídit a pracovat s nimi

V řadě organizací je e-mail primárním komunikačním kanálem mezi pracovníky. I ostatní programy často…

Konec nudných porad, aneb Jak zajistit, že porady budou skutečně efektivní

V mnoha týmech je termín „porada“ synonymem nudy, zbytečnosti a zdlouhavosti. Na vině je přitom…

Tři nejčastější chyby při nastavování cílů vašeho týmu

Každý manažer by měl vědět, že nastavení konkrétních a jasně definovaných cílů je klíčem k úspěchu…

Jak v krátkém čase navýšit produktivitu vašeho týmu

Produktivita týmu a jeho úspěch jsou vždy podmíněny systematičností, týmovým duchem, vysokou…

Pět nejčastějších chyb při náboru nového člena do vašeho týmu

Úspěch jakékoliv pracovní skupiny stojí primárně na třech základních pilířích. Zaprvé je to osobnost…

Výpis 8290 z celkem 1646